המדריך המלא לעבודות נגרות :

נגריית אורנים" אשר  מתמחה בעיצוב וייצור של מגוון עבודות נגרות, תוך התאמה אישית ללקוח, מביאה לפניכם את המדריך לעבודות נגרות, שיוכל לסייע לכם בהבנה טובה יותר לגבי אופי העבודה ולמה כדאי לשים לב כאשר מזמינים עבודות נגרות.

חומרי גלם של עבודות נגרות
עבודות נגרות הינן עבודות הנעשות בעץ, כאשר חשוב להבחין בין סוגי עץ שונים, המתאימים לשימושים שונים בחלל פנימי או בחלל חיצוני.

עץ מלא: עץ מלא, ללא תוספים וללא עיבודים של עץ, אשר מתאים מאוד לשימוש במגוון רחב של חלקי הבית, ומחוצה לו, כמו מטבחים, ארונות, דלתות ועוד. עץ מלא נחשב לסוג היקר ביותר מבין כלל סוגי העץ. גם בתוך קטגוריה זו, ניתן למצוא סוגים שונים, לפי מקור העץ: עץ פיני, עץ אלון, עץ צפצפה ועוד.

פלטה סיביתחומר אשר לרוב משתמשים בו חלק משלים, מאחר והוא אינו מספיק חזק, יתאין במיוחד לריהוט שאין לנו כל כוונה להזיז או להעמיס עליו משקלים כבדים.

פלטה סנדוויץ': עיבוד של עץ, אשר מספק חוזק המתאים לסוגים שונים של שימושים, כמו בארונות.
MDF  – עיבוד של עץ המתאים לסוגים שונים של שימושים, לרוב ניתן לראות אותו בדלתות או בארונות.

עיצוב והתאמה של עבודות נגרות

עבודות נגרות הינן עבודות המתבצעות בהתאמה אישית, לכן, ישנה חשיבות רבה מאוד להתאמה של המוצר אל החלל הנתון, כמו במקרה של ארונות, דלתות ואפילו פריטי ריהוט, כשולחנות. חשוב מאוד לתת את הדעת לגבי בחירת חומר הגלם לצרכים השונים, בעיקר כאשר מדובר בריהוט שצריך לשאת משקלים כבדים, או ריהוט המיועד לחללי הגינה והחצר.

מוצרים משלימים של עבודות נגרות
המוצרים המשלימים, כמו פרזול או הברגה, צריכים להיות גם כן איכותיים, ללא פרזול איכותי, המוצר לא יחזיק מעמד – לכן, זהו אחד הדגשים החשובים בעת בחירת עבודות נגרות. בנוסף לכך, צריך גם להתייחס אל חומרים מצפים, כמו לקה או צבע משלים – ניתן לבחור עץ צבוע בתנור, או עץ בצביעת יד.

נגריית אורנים" מספקת מגוון רחב של עבודות עץ לפנים ולחוץ הבית. ב"משאלות בעץ" תוכלו ליהנות מעבודות נגרות בהתאמה אישית, ובהתאם לתקציב העומד לרשותכם.